[Ok_vkv_list] VKV log robot chybová hlášení

OK1DOM ok1dom na seznam.cz
Čtvrtek Březen 12 10:24:28 CET 2020

Zbyňku,
pozoruji, že nejsme v zásadě ve při, jenom jsi to dopsal rychleji.
Ad mail: problém je, že se často uvádí mail na VO, takže mail dorazí
někomu do kastlíku, kam se podívá za měsíc.
Já si ověřuji příjem tím, že se podívám do seznamu deklarovaných deníků.
Počet bodů znám, tak se najdu rychle. Považuji to za zcela vyhovující.
Stejně bych se tam už jen ze zvědavosti podíval.
GL! Mirek OK1DOM