[Ok_vkv_list] VKV log robot chybová hlášení

OK1DOM ok1dom na seznam.cz
Čtvrtek Březen 12 10:15:24 CET 2020

Zbyňku,
pokud je chyba v hlavičce, něco není vyplněno, máš pravdu, měl by robot
napsat, co chybí a pokud možno vše najednou - ne aby to vzal po jedné
shora. Já se také snažím stanice na to upozorňovat.
Pokud napíše, že je chyba ve spojení, tak to je podle mého víc, než by
měl dělat. To se má objevit až v konečných výsledcích. Tohle třeba vidím
při počáteční rychlé kontrole, ale nikterak to nekomentuji. To je právě
to, co se vyhodnocuje.
GL! Mirek OK1DOM