[Ok_vkv_list] VKV log robot chybová hlášení

Ladislav Valenta ok1dix na seznam.cz
Čtvrtek Březen 12 10:02:24 CET 2020

Zdravím všechny,

podle mého názoru by robot zásadně neměl upozorňovat na chyby v přijatých
částech jednotlivých spojeních. To se mi zdá jako zvýhodnění té které
stanice.
Je úkolem operátora, případně závodního deníku aby podobné chyby
nepřipustil.

Měl by upzornit pouze na formální chyby v hlavičce (zejména chybějící
údaje) a
v údajích, které byly vysílány, protože by to mohlo poškodit protistanice.

73! Láďa, OK1DIX