[Ok_vkv_list] Všeobecné podmíneky závodů na VKV - diskuse - čas

Miloslav Hakr mail na hcsradio.cz
Čtvrtek Duben 25 12:41:59 CEST 2019

Zdeňku DFC, když posíláš odpověď, musíš kliknout na "odpověď do
konference", jinak pošleš mail pouze jedné osobě.

S pozdravem / Best regards,
Miloslav Hakr
tel. +420777144300