[Ok_vkv_list] Všeobecné podmíneky závodů na VKV - diskuse - čas

Jiri Sanda sanda na jimaz.cz
Čtvrtek Duben 25 12:40:24 CEST 2019

Zdeňku,

no je a není..... nicméně určitá podobnost tam je, to nepopírám. Co je
spojení je nějak deklarováno IARU, skupina C5 to po boji "nějak" dala a
C4 na to kývlo, protože pokud by nekývlo, nebude nic......

To ale není téma diskuse. Téma diskuse je kolik minut tolerovat v závodech.

Jirka

OK1RI