[Ok_vkv_list] Všeobecné podmíneky závodů na VKV - diskuse - čas

Miloslav Hakr mail na hcsradio.cz
Čtvrtek Duben 25 11:27:57 CEST 2019

jiný pohled na věc je, že může dojít k situaci, kdy se čeká na vhodný
odraz od letadla a to může, v případě některých (severních) destinací,
zabrat třeba 20-30 minut (letecký provoz přes SP je slabší). Lépe
vybavená stanice první nezdařený pokus z logu vymaže a dělá další
spojení, než přijde vhodná konstelace. Protějšek, který nenajde na 30
minut protistanici hlídá letadlo a nechá si spojení otevřené. Po 30
minutách se spojení povede, jedna stanice zalohuje s časem konce pokusu,
protože deník na PC to tak udělá sám, protistanice loguje papír tužka a
nechá tam čas začátku pokusu. Nezávodí, o nic mu nejde, pošle deník pro
kontrolu a vůbec ho nenapadne, že tento checklog může někomu udělat
problém. Je evidentní, že stanice, která loguje do PC, asi nebude mít
blbě jeden čas a ostatní dobře, zejména když dělá jedno spojení za
druhým a pokud má v errorlogu chyby v nesouladu času, tak to asi bude
nepořádek v logu protistanice, která závodí nezávodí a má v deníku
nepořádek. Chceme za takové chyby penalizovat stanici, která chybu s
velkou pravděpodobností nezpůsobila a čas v jejím logu nejspíš odpovídá
skutečnosti?

S pozdravem / Best regards,
Miloslav Hakr
tel. +420777144300