[Ok_vkv_list] Všeobecné podmíneky závodů na VKV - diskuse

OK1DOM ok1dom na seznam.cz
Čtvrtek Duben 25 10:56:31 CEST 2019

Zbyňku,
tohle přesně je obsahem mých příspěvků. V prvním jsem nedovolil současný
provoz 6h a 24h, ve druhém na základě doporučení IARU upravil, že provoz
nad 6h bude jen pro kontrolu. Pochopitelně pro přihlášení do 6h kategorie.
Takže nejsme ve při.
GL! Mirek OK1DOM