[Ok_pell-mell] [ok_list] Názory a pieta

Karel Julis kj na cuni.cz
Středa Leden 6 12:44:02 CET 2021

... pořád v tom nevidím důvod zavírat hospody.

Buď je tedy nebezpečí, nebo není. Koncentrace lidí v tramvaji a hospodě je +- stejná. Ani v hospodě, ani v tramvaji nejde dodržet 15m2 na zákazníka, díky kterým se tvoří fronty (opět výborné místo pro předání infekce) před obchody. Objektivní fakta.

Pokud je tedy nutné zavřít hospody (kam se, například, v řadě případů lidé chodí přes den najíst, můj případ), je nutné rovněž omezit MHD a přejít na dopravu individuální, včetně likvidace všemožných samoúčelných buzerací (typicky pražský standard, omezovat individuální dopravu za každou cenu), mistři v tom jsou vidlák Hřib a vidlák Scheinherr (jakási pr**l na Moravě a Strakonice), tedy ani jeden Pražák.

Pokud by se zkombinovala silná podpora IAD se zrychlením odbavení v supermarketech, jistě by v součinnosti s homeoffice pravděpodobnost nákazy silně poklesla.

73, UHU