[Ok_pell-mell] [ok_list] Názory a pieta

ok1doz na seznam.cz ok1doz na seznam.cz
Středa Leden 6 12:32:27 CET 2021

- jsou zavřené hospody a kulturní akce, kde se lidé setkávají a povídají si,
zato jsou ale ponechány v provozu prostředky MHD, kdese přeci virus
nešíří.............

jj do prace se musi, do hospod ne....zaviraji a presto jsme  na svetove
spici....

Kdyz zavrou metro, tramvaje tak Praha zkolabuje.

--
73 Beda OK1DOZ

---------- Původní e-mail ----------
Od: Karel Julis <kj na cuni.cz>
Komu: ok_pell-mell na lists.crk.cz
Datum: 6. 1. 2021 11:34:12
Předmět: Re: [Ok_pell-mell] [ok_list] Názory a pieta
" Pravdou bude c), představované velmi zhruba tím, že na podzim budou volby.
Do té doby je nutné udržovat takový stav ve společnosti (například
publikovanými čísly jakéhosi psího indexu, počítaného neodborníky z hrušek a
jablek najednou), aby opozice proti současné vládní svoloči měla co nejtěžší
pozici. Proto:

 - jsou zavřené hospody a kulturní akce, kde se lidé setkávají a povídají
si, zato jsou ale ponechány v provozu prostředky MHD, kdese přeci virus
nešíří.

 - je nastaven výjimečný stav, zakazující větší shromáždění a dávající
represivním složkám nedstandardní pravomoc shromáždění rozhánět. Ještě, aby
se lůza srocovala.

 - je nastaven noční zákaz vycházení, tedy v době, kdy je pohyb lidí
nejmenší zcelého dne, proto, aby si plebs uvědomil, kdo tu vládne

 - byl nakoupen nesmyslný objem vakcíny s nejasnými vedlejšími příznaky,
včetně úmrtí a je potřeba shrábnout provizi. Potravní řetězec parazitů EU se
přeci musí něčím živit, když sám nic nevytváří.

 - podivně zmizel vývoj české firmy DIANA Biotechnologies, ktterá vyvinula
daleko šetrnější testy na CoV ze slin. Místo toho nakupujene nefunkční
antigenní testy a přepalujeme amplifikaci u PCR. Čísla tomu pak odpovídají.

 - lockdowny ničí malé podnikatele po tisících, což korporacím vyhovuje.
Korporace si také za to "své" politiky královsky platí.

 - vyděšenému národu se dobře vládne a výjimečný stav ze zákona zprošťuje
vládu jakékoli odpovědnosti za její činy. Ze zákona. No neberte to.

Virus tu samozřejmě je a je vcelku nebezpečný.
Virová panika je odborně udržována propagandou.
Peněžní tunely jsou na panice závislé.

Takže za c) .

Závěrem, doporučuji shlédnout v této souvislosti velmi pěkný, postarší, leč
nadčasový polský sci-fi film Sexmise. Souvislosti jsou do očí bijící. K
nalezení např. na Jůtubě.

73, UHU