[Ok_pell-mell] [ok_list] Názory a pieta

Karel Julis kj na cuni.cz
Středa Leden 6 13:47:57 CET 2021

Čerstvé jídlo na talíři je čerstvé jídlo na talíři. Tak je, mimochodem, také nejzdravější.

Pokud Ti stačí krmení rozmrazenou siláží, přeji dobrou chuť.

Já navštěvuji takové restaurace, kde se dělá jídlo přímo na místě a z čerstvých surovin. Mám už vytipovanou síť restaurací, kde jím - a nejspíš skoro všechny skončí na Blatného hysterii, nepřežijí finančně.

Objektivní fakta o očkování jsou taková, že smrtnost přímo na CoV je hluboko pod promile, zatímco nebezpečí vážných nežádoucích následků očkování je někde kolem 3%. Takže možbá "říkají", ale lžou, jak když ČT vysílá. Doporučuji, např., povídání Prof. MUDr. Evy Sykové, DrSc, FCMA - světově nejcitovanější české vědkyně o možných následcích onemocnění a očkování.

Navíc, technologie mRNA (Pfizer, BioNTech) není vůbec vyzkoušená a může přinášet i velmi zpožděné negativní reakce. Klidně i po letech. Proč myslíš, že tak forsírují "jakobyže ochranu" starých lidí? Protože u nich se případná pozdější úmrtí či těžká onemocnění na dlouhodobé následky očkování tiše schovají v přirozené úmrtnosti. U mladých zdravých lidí by to bylo příliš nápadné.

*No a dělat si ze starých lidí pokusné krysy ... pardon, ale na to já žaludek nemám.*

Proč raději neléčí staré staré lidi klasickými, leta vyzkoušenými a bezpečnými metodami, tedy chlorochinem, isoprinosinem a vitamínovým přehlcením? A mladým, u nichž je z principu nebezpečí již samotné infekce pod procento (tedy predikovatelná smrtnost kolem deseti ppm), nedají pokoj vůbec?

Prachy, prachy, prachy.

Hezký den
Karel UHU