[Ok_vkv_list] Provoz via satelit

Alexandr Kobranov alexandr.kobranov na seznam.cz
Čtvrtek Květen 21 13:02:20 CEST 2020

Ahoj,
QRG TXu je (podle mne) to správné

ale větší problém jsem zaznamenal v SAT mode - spousta stanic je schopna dát
eQSL (i papírové :-)) za spojení na 13cm s Brazilií, třeba :-)

(konkrétně tedy mluvím o spojení přes geostacionární převaděč QO-100 -
uplink 2.4G/downlink 10G)

73!

-dst-

P.S.: doufám, že se tu nestrhne flame, proč jako QSL za spojení přes
převaděč :-)

 ---------- Původní e-mail ----------
Od: OK1VOF Alex <ok1vof na gmail.com>
Komu: OK_VKV List <ok_vkv_list na lists.crk.cz>
Datum: 15. 5. 2020 13:28:30
Předmět: [Ok_vkv_list] Provoz via satelit
"

DR OMs,

zeptám se znalých provozu via satelit jak je to se zápisem použité QRG
(pásma) při provozu via sat. Mám do logu (ale hlavně do eQSL a LoTW) zapsat
QRG  na které vysílám či té na které sat poslouchám? Stává se mi (na eQSL
kde to je vidět a tudíž lze i zkorigovat), že se s protistanicí neshodnem na
pásmu a qso se tak nespáruje, na LoTW je to o to horší že pokud se neshodnem
tak to qso není potvrzeno a nepřijdu na to jestli to protistanice
nepotvrdila nebo jsme se "netrefili". Je na to nějaké doporučení či předpis?

Např. dnes via RS-44, provoz V/U, kdy jsem vysílal na 145 a poslouchal na
435 jsem napsal 435. Je to OK?

Předem dík za info a

73 de
Alex OK1VOF / OK4AS