[Ok_vkv_list] Provoz via satelit

OK1VOF Alex ok1vof na gmail.com
Pátek Květen 15 13:28:08 CEST 2020

DR OMs,
zeptám se znalých provozu via satelit jak je to se zápisem použité QRG
(pásma) při provozu via sat. Mám do logu (ale hlavně do eQSL a LoTW) zapsat
QRG  na které vysílám či té na které sat poslouchám? Stává se mi (na eQSL
kde to je vidět a tudíž lze i zkorigovat), že se s protistanicí neshodnem
na pásmu a qso se tak nespáruje, na LoTW je to o to horší že pokud se
neshodnem tak to qso není potvrzeno a nepřijdu na to jestli to protistanice
nepotvrdila nebo jsme se "netrefili". Je na to nějaké doporučení či předpis?
Např. dnes via RS-44, provoz V/U, kdy jsem vysílal na 145 a poslouchal na
435 jsem napsal 435. Je to OK?

Předem dík za info a
73 de
Alex OK1VOF / OK4AS