[Ok_vkv_list] VKV log robot chybová hlášení

OK1DOM ok1dom na seznam.cz
Čtvrtek Březen 12 08:42:47 CET 2020

Zbyňku,
já to vidím trochu jinak.
Nejdříve to porovnej s předcházejícím stavem. Starý automat nic
nekomentoval, pouze několik věcí v hlavičce. Prostě deník vzal a uložil.
Tím to pro něj padlo. Ještě dříve se posílaly papírové deníky. Ty se
házely na jednu hromadu, až je někdo vzal a vyhodnotil. Když ses upsal,
smolík.
Teď dostaneš hlášku, že něco někde je špatně a máš bezmála týden, abys
chybu našel. Nejspíš to bude formální chyba, na kterou automat přišel
bez porovnání s jinými deníky, např. JO79 u místního spojení, nebo místo
čísla spojení OO1. Setkávám se s tím u deníků běžně.
Správně by mělo být "My nesmíme ani naznačovat". Tohle je dost velká
pomoc. Nestěžoval bych si.

GL! Mirek OK1DOM