[Ok_vkv_list] předběžné výsledky z 2. subregionálního závodu 2020

vkvzavody na crk.cz vkvzavody na crk.cz
Pondělí Červen 22 20:50:01 CEST 2020

Ahoj,

děkuji všem za zaslané připomínky. Výsledky jsem stáhl protože se v nich
objevila chyba, která není způsobena naším SW. Chyba spočívá v tom, že
všechny zahraniční deníky stanic, které pracovaly jako /P nebo /číslo
stažené z IARU webu mají chybu v EDI hlavičce, chybí tam lomítko. Náš SW
to pak vyhodnotil jako chybu přijaté značky.

Pokouším se sehnat originální logy ke kontrole.

73 Honza, ok1vao