[Ok_vkv_list] předběžné výsledky z 2. subregionálního závodu 2020

vkvzavody na crk.cz vkvzavody na crk.cz
Pondělí Červen 22 19:02:40 CEST 2020

Ahoj Jirko,

narazil si na jiný problém s /P než ve spojeních s OE5NNN/P ?
OE5NNN/P uvedl ve svém deníku svou značku jako OE5NNNP. Tyto chyby budou
opraveny v konečných výsledcích.

Log OK1VRY, který jsem vyřadil zůstal mou chybou v hodnocení, bude
opraveno asi v průběhu zítřka.

73 Honza