[Ok_vkv_list] konečné výsledky z VHF závodu 2020

OK2EW Jirka OK2EW na seznam.cz
Pondělí Prosinec 14 22:09:33 CET 2020

Ahoj Honzo,

vyhodnocovací software call 4U1A vyhodnotil jako špatnou call pravděpodobně
u všech OK stanic, které ji mají v logu.

( viz. zveřejněné error logy ).

Kdyby se podařilo napravit tuto chybu, kterou vytvořil vyhodnocovací
software, bylo by to fajn.

Samozřejmě u všech došlých deníků z OK, které jsou ve vyhodnocení.

Díky za vyhodnocení a práci spojenou s vyhodnocením,

pěkný den a 73,

Ahoj Jirka

---------- Původní e-mail ----------