[Ok_vkv_list] Všeobecné podmíneky závodů na VKV - diskuse

OK1DOM ok1dom na seznam.cz
Středa Duben 24 18:43:29 CEST 2019

Zbyňku,
zprávu od IARU jsem nečetl. Když jsi mi ocitoval příslušný bod, tak jsem
upravil svůj návrh tak, aby to bylo schůdné, kontrolovatelné a 6h
kategorie měla nějaký smysl. Honzovy (OK1VAO) připomínky beru a snažím
se situaci vyřešit.
Zkus ten bod nějak nakoncipovat podle svého. Rád si ho přečtu.
Jde o to, aby si lidi zazávodili a měli z toho dobrý pocit.
GL! Mirek OK1DOM