[Ok_vkv_list] Fwd: Re: Všeobecné podmíneky závodů na VKV - diskuse

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Duben 24 13:18:49 CEST 2019

A kde je problém? Viz podmínky:

V závodech pořádaných a koordinovaných IARU lze soutěžit v pásmech 145
MHz a 435 MHz i v šestihodinových kategoriích. Pravidla šestihodinové
kategorie jsou následující:
*Šest hodin účasti v závodě může být rozděleno na maximálně dvě části.*
Časem prvního spojení začíná první část. Přestávka mezi částmi musí být
alespoň dvě hodiny dlouhá. První dvouhodinový nebo delší interval mezi
spojeními je považován za přestávku a čas následného spojení za začátek
druhé části.

73 Láďa