[Ok_vkv_list] kmitočet OK0ET na 24GHz???

OK1VAO, Jan Karel ok1vao na post.cz
Středa Červenec 4 21:32:27 CEST 2018

Sašo,

máš pravdu kmitočet majáku se rozjel a je výrazně nízko. Už pracujeme na
závěsu na GPS pro oba majáky, tj. na 10 i 24 GHz. V současném stavu je tam
již druhé VCXO z Hradce. Zkušenost ukazuje, že při nepřetržitém provozu se
po několika letech kmitočet posunuje dolu. Při násobení 192 krát, vychází,
že už uteklo okolo 1.5 kHz na základním kmitočtu okolo 125 MHz.

Honza

---------- Původní e-mail ----------