[Ok_vkv_list] Výsledky PDM 2018

OK1VOF Alex ok1vof na gmail.com
Čtvrtek Srpen 2 07:39:16 CEST 2018

V příloze jsou výsledky Polního dne mládeže včetně komentáře
vyhodnocovatele. Kompletní výsledky včetně errorlogů budou zaslány k
publikování na ČRK. Případné reklamace prosím do 10.8. kdy budou výsledky
prohlášeny za konečné.
Současně prosím zúčastněné kolektivky o poskytnutí fotografií děcek u
zařízení (včetně souhlasu s publikováním!) pro použití na diplomech z PDM
které chceme předat opět jako již tradičně v Holicíck na VKV setkání.

Za vyhodnocoatele OK1KUO

Alex OK1VOF / OK4AS

PS: Pokud máte zájem o errorlog, napiště mi mail a já vám ho zašlu.