[Ok_pell-mell] [ok_list] Ukrajina

ok2pdn na volny.cz ok2pdn na volny.cz
Neděle Duben 3 11:40:13 CEST 2022

Dovolím si podotknout, že s těmi hranicemi Ukrajiny je to všelijaké - oficiálně vytýčené a potvrzené mezinárodními smlouvami jsou jen tam, kde byly vnější hranice původního SSSR - vymezení a potvrzení hranic Ukrajiny s bývalými svazovými republikami (Bělorusko, Moldavie, Rusko) nebyli za třicet let své samostatnosti pořád dokončit. A rovněž si dovolím podotknout, že jakkoli hrabat do té západní hranice Ukrajiny není radno, protože ta je výsledkem druhé světové války jakákoli její "revize" může spustit lavinu požadavků na změny poválečných hranic a na to by dojelo zejména Polsko.
Pořád si myslím, že toto téma už je zralé na přesun do pellmele ...
vy 73
Josef, ok2pdn

> Od: "OK1DOM" <ok1dom na seznam.cz>
> Komu: ok_list na lists.crk.cz
> Datum: 03.04.2022 10:09
> Předmět: [ok_list] Ukrajina

Mílo,
 hodně nešťastné a kulhající přirovnání.
 Zjisti si skutečnosti, i když je to pracné, neb u nás vládne tvrdá cenzura. Podívej se do zpráv z uplynulých 8 let, občas se dají vyhrabat. Promluv si s Rusíny. Podívej se do dějin různých území, kdy komu patřily, jakým jazykem mluvili a mluví občané.
 Potom máš určitou šanci zjistit, proč tomu tam tak je. A mimochodem zjistíš, do čeho se ženeme my resp. do čeho jsme hnáni.
 Mirek OK1DOM

 Dne 3.4.2022 v 9:35 Miloslav Hakr napsal(a):Ahoj Pavle,
zamysli se, prosím, nad tím, jestli bys setrval na svém stanovisku, kdyby se ruský vůdce rozhodl vyhlásit třeba Karlovarskou lidovou republiku, a prostřednictvím svých lidí ji skutečně ustanovil, pak by ji Rusko uznalo a začalo ji bránit třeba tak, že by zahájilo raketový útok na Ostravu. Že je to fantasmagorie? Nikoli, přesně to dělá Rusko na Ukrajině. Ani v tom okamžiku bys nezměnil názor?
Nebodování spojení s ruskými stanicemi není žádná politika, ani diskriminace, je to vyjádření odporu vůči tomu, co Rusko dělá.
S pozdravem / Best regards,Miloslav Hakrtel. +420777144300Dne 03.04.2022 v 1:03 ok1vk na volny.cz <ok1vk na volny.cz> napsal(a):Můžete prosím ukončit tuto debatu = JE TO NAPROSTO ZBYTEČNÉ.
Pokud vám to nedá, MOC BYCH VÁS POPROSIL, aby jste změnili "NÁZEV VLÁKNA".
Děkuji za pochopení.
S pozdravemPavel SlavíčekOK1VK / OK3X / OK1WWJE-mail : ok1vk na volny.cz <ok1vk na volny.cz>Dne 02.04.2022 v 23:28 ok4rm na c-a-v.com <ok4rm na c-a-v.com> napsal(a):Asi je na čase to ukončit, ale Alex to tak precizně popsal, že mi to nedá: kdyby se hamové země-agresora nesměli účastnit amatérských závodů, kolikpak by se asi konalo za posledních dvacet, třicet let CQ contestů a kolik ARRL contestů by bylo pouze vnitrostátních? Berme jen ty zásahy, na které nebyla sankce (schválení) RB OSN. Například v Sýrii.
73 Jindra