[Ok_pell-mell] [ok_list] Zajímavá zpráva od OK1VK

ok2pdn na volny.cz ok2pdn na volny.cz
Sobota Duben 2 21:21:09 CEST 2022

no jak - zvolili ho tam lidi ... - a proč? no přece proto, že ti, co tu píší " i v jiných vláknech" nemají v Rusku volební právo ...
My si tu můžeme psát co chceme a Rusové si mohou zvolit koho chtějí. Před volbami jim Putin určitě neříkal, že chce začít válku ...
Jinak si myslím, že toto vlákno je už zralé do pellmele ...
vy 73
Josef, ok2pdn

> Od: "Tomáš Kaplan" <tomas.kaplan na gmail.com>
> Komu: ok_list na lists.crk.cz
> Datum: 02.04.2022 20:22
> Předmět: Re: [ok_list] Zajímavá zpráva od OK1VK

Když čtu co tu napsala spousta lidí i v jiných vláknech, tak ji ale kladu otázku a jak se ten putin dostal k moci? kdo ho volil? Někde jsem četl, že za Putina v Rusku došlo k neobyčejnému rozvoji střední třídy, ale taky k naprosto neskutečnému rozvoji špiclování, utahování šroubů a omezování osobních svobod pokud nejdeš s hlavní státní linií. Tomáš OK1XOE--
Ing. Tomáš Kaplanemail: tomas.kaplan na gmail.com <tomas.kaplan na gmail.com>telefon: 739 088 704
so 2. 4. 2022 v 20:04 odesílatel Pavol Hálek <OK1CRM na seznam.cz <OK1CRM na seznam.cz>> napsal:Souhlasím, škatulkovat někoho jenom pro to, že tomu státu vévodí ti nebo ti je z mého pohledu nemorální. Nesouhlasím s tím, co udělalo vedení Ruska, ale obyčejní lidé, kteří jsou ještě den co den bičování nějakou propagandou za to nemůžou. V tom jejich režimu je lepší držet hubu a doufat, že se vše časem změní. V to doufá celý svět. Třeba se vše vrátí k normálu s tím, že sankce na účast a hodnocení v závodech pro tyto dvě země budou zrušené.  Perzekuce a následné pronásledování už jsme tady zažili a ti, kterých se to tíkalo by mohli vyprávět, co to bylo za svinstvo.Palo, OK1CRM
 ---------- Původní e-mail ----------
 Od: ok2pdn na volny.cz <ok2pdn na volny.cz>
 Komu: OK-list <ok_list na lists.crk.cz <ok_list na lists.crk.cz>>
 Datum: 2. 4. 2022 13:59:44
 Předmět: Re: [ok_list] Zajímavá zpráva od OK1VK
Nejsem si jist, zda lze ruské radioamatéry šmahem označit za "ruský zkurvený vrahouny" - dovolím si předpokládat, že ten radioamatér, který vysílá, asi nikde "neagresoruje" a nevraždí ... A odsuzovat někoho jen na základě jeho národnosti také nepokládám za správné - to zde už historicky také bylo ...
A už vůbec si teď v dubnu nikdo nemůže být jistý, jaké budou rusko-ukrajnské vztahy v listopadu ... Nicméně - každý má nárok na svůj názor.
vy 73
Josef, ok2pdn

 > Od: "Jan Švarc" <ok1uu na c-a-v.com <ok1uu na c-a-v.com>>
 > Komu: ok_list na lists.crk.cz <ok_list na lists.crk.cz>
 > Datum: 02.04.2022 01:58
 > Předmět: [ok_list] Zajímavá zpráva od OK1VK

Já k tomu řeknu jenom to, že ty ruský zkurvený vrahouny bych s gustem
 přizabil. A že ty nesoglasen, tak jdi víš kam

 73, UU

 ENG :

 Until today I was the evaluator of OK/OM DX contest.

 Today I learned from the organizer and owner of the contest (Czech Radio
 Club) that he wants to change the conditions as in CQ-WPX and other
 contests.
 That is to exclude Russian and Belarusian stations.

 I do not agree with this decision and I resigned from the evaluation !!!!

 RUSSIAN :

 До сегодняшнего дня я был судьей на соревнованиях OK/OM DX contest.

 Сегодня я узнал от организатора и владельца контеста (Чешский
 радиоклуб), что он хочет изменить условия, как в CQ-WPX и других контестах.
 Исключение российских и белорусских станций.

 Я не согласился с этим решением и отказался участвовать в оценке !!!!