[Ok_pell-mell] [ok_list] K infekci Covid 19

Karel Julis kj na cuni.cz
Středa Březen 3 17:31:31 CET 2021

To je sice pravda, ale:

1) Existuje poměrně vysoké procento reinfekce očkovaných osob, zatímco efekt konkrétně Ivermectinu je dramatický s vyléčením do několika dní.

2) K experimentálním vakcínám (typicky Pfizer) neexistuje studie rovněž, pouze si výrobci uplatili eurounijní schválení vakcíny jako experimentální s příslibem předložení této studie po dvou (následujích) letech. Jak ukazují zkušenosti z celého světa, vedlejší účinky vakcín tohoto typu jsou velmi nebezpečné. Naproti tomu klasická generika typu Ivermectin jsou dlouhodobě (desítky let) prověřena praxí (jako běžně ordinovaný prostředek proti parazitům) s prakticky nulovým výskytem fatálních vedlejších následků.

Mám-li si vybrat mezi prostředkem, který funguje jako klasické antivirotikum a přípravkem, založeným na neodborné modifikaci DNA prostřednictvím mRNA, je moje volba jednoznačná.

A mimochodem, Honzo, na léto nespoléhej. Současným mocipánům tento způsob vládnutí zachutnal příliš na to, aby se ho vzdali. Takže jej budou udržovat a stupňovat, dokud to půjde. Ve hře jsou obrovské peníze. Ještě přijde doba, kdy budeme na minulou "totalitu" vzpomínat jako na oázu občanských svobod. Doporučuji shlédnout krásný postarší polský scifi film Sexmise. Hra na "záření profesora Kuppelweisera" je tam vystižena zcela nadčasově. Takže počty "nakažených" už dnes určují ne medicínská fakta, ale zákulisní hra politiků a odpovídající propaganda.

73, Karel UHU