[Ok_pell-mell] [ok_list] Názory a pieta

OK1HH frantisek.janda na gmail.com
Středa Leden 6 10:25:45 CET 2021

Přidal bych ještě:
c) Chaotické řízení pandemie.

Například - proč nebyla omezení (alespoň roušky) nařízena již koncem léta,
kdy počty nakažených rostly, ale muselo se počkat až na říjen? (Mezitím se
druhá vlna rozjela.)

Máme i jiné prvenství - po 39 dnech byl z ústavní funkce odvolán nositel
nejvyššího státního vyznamenání. (Týž muž na jaře plánoval promořování.)

Věřím, že to nenapadlo jen mne.
73
Franta OK1HH