[Ok_pell-mell] [ok_list] Názory a pieta

ok2pdn na volny.cz ok2pdn na volny.cz
Středa Leden 6 10:09:59 CET 2021

Tož proč ne A)?
Tolik popíračů existence viru a jeho nebezpečnosti snad jinde ani není.
Stejně tak ta obrovská ignorance opatření k ochraně obyvatelstva a "principiální" odmítání dodržovat ta opatření nesvědčí  vysoké inteligenci národa.
Já bych řek - platí a) i b).
Ať se všem ten prevít vyhne ...
vy 73
Josef, ok2pdn

> Od: "OK1JAX" <ok1jax na volny.cz>
> Komu: ok_list na lists.crk.cz
> Datum: 06.01.2021 09:56
> Předmět: Re: [ok_list] Názory a pieta

A určitě ne, jednoznačně B:))jax
st 6. 1. 2021 v 8:36 odesílatel Miroslav Sperlin <visper na volny.cz <visper na volny.cz>> napsal:Já se nechci rozepisovat, jenom mám skromný dotaz: Jak je možné, že jsme nejhorší na světě v počtu nakažených a zemřelých na počet obyvatel?Napadají mě jenom dvě možnosti:a) jsme nejblbější národb) demokracie je u nás proti jiným státům příliš velká a každý si dělá co chceZnáte někdo jinou příčinu? Geografickou polohou to určitě nebude.73 Mirek OK2BUH From: OK1JAXSent: Wednesday, January 6, 2021 7:26 AMTo: ok_list na lists.crk.czSubject: Re: [ok_list] Názory a pieta Ahoj Jendo, k Tvému textu mohu dodat jenom to, že jsi situaci popsal velice přesně, resp. tak, jak to vidím i já,  abych byl přesný.Také mám ve své blízkosti hovada, nebojím se toho výrazu použít a strpět případnou kritiku za použití výrazu hovada, protože vhodnějšíhovýrazu nenalézám. Možná jsem měl použít výrazu arogantní ignoranti ale už se stalo, tak se alespoň omlouvám a výrazu hovado nebudu používat.Mám na mysli čtyři takové případy, přesně, jak je popisuješ, dva z mého bezprostředního okolí a dva z rodinného okruhu v Praze, kde si z toho dělají největší srandu a ještě mě poučují, že je to celé vymyšlené a podobné bláboly, které tu netřeba šířit. Jeden, studující v Praze, který neposlouchá televizi, protože tam prý jenom o covidu lžou a straší lidi, se mě snažil ubít argumentem, že se v Praze nesetkal s nikým, kdo měl covida, natož nějaký problém s covidem.K případným námitkám, že debata o covidu sem nepatří, bych chtěl připomenout, že covid řádí i mezi radioamatéry, resp. právě mezi staršími a starými radioamatéry a je jich dost, kteří nás v poslední opustili a často právě s covidem.  Člověk aby se bál otevřít ok-list, že se tam opět setká s SK call, tak buďme opatrní a nedělejme si z toho srandu.73 es GL!Paveljax