[Ok_vkv_list] Aktualni stav majaku

Miloš Zimmermann ok1mzm na gmail.com
Úterý Březen 19 12:13:31 CET 2024

Jirko, v OK Listu se nedávno objevila následující výzva:

"

*---------- Forwarded message ---------From: Libuše Kociánová via ok_list
<ok_list na lists.crk.cz <ok_list na lists.crk.cz>>Date: Wed, Mar 6, 2024 at
10:33 AMSubject: [ok_list] WEB ČRKTo: <ok_list na lists.crk.cz
<ok_list na lists.crk.cz>>*
*Cc: Libuše Kociánová <crk na crk.cz <crk na crk.cz>>*

*Přátelé, v dohledné době se chystáme znepřístupnit starý web Českého
radioklubu na adrese www.crk.cz <http://www.crk.cz>, kde už informace
nejsou aktuální. Máme nový web, který neustále doplňujeme a aktualizujeme:
www.ceskyradioklub.cz <http://www.ceskyradioklub.cz>. Kontaktujte nás na
emailu crk na crk.cz <crk na crk.cz>, pokud vám bude něco na novém webu chybět,
případně na něm budete chtít něco uveřejnit.73! Líba OK1LYL*"

73, Miloš mzm