[Ok_vkv_list] (no subject)

Miloš Zimmermann ok1mzm na gmail.com
Pondělí Duben 22 08:42:49 CEST 2024

Ahoj Jirko,

DXMAPS mají i alerty pro Auroru. REsp., je to právě to co hledáš, protože
jsou tam alerty "na všechno". Na tu poslední Au mi prisel alert prave kdyz
spotoval nebo byl spotovany Jirka EW. Mrkni:

"
*Aurora active on 2m. down to 49 deg. of Lat. / OK2EW(JN89DE)*
* SFI=227   SFI90=160   A=4   K=4-Minor storm   SWX=Minor storm
Aurora=118 GW*
* For details please visit https://www.dxmaps.com <https://www.dxmaps.com>*
* You receive this mail because you subscribed DXMAPS propagation alerts at
https://www.dxmaps.com/spots/alerts.php
<https://www.dxmaps.com/spots/alerts.php>*"

Miloš