[Ok_vkv_list] IARU-Region I

vkvzavody na crk.cz vkvzavody na crk.cz
Středa Září 13 19:57:46 CEST 2023

Ahoj Vildo,

Já v logu na serveru vidím deník OK2KOE nahraný 2023-09-04 v 12:51:14.
Server deník přijal, protože EDI hlavička je v pořádku, ale nenahrál
žádné spojení, protože řádky jednotlivých spojení neodpovídají formátu
EDI. Na první pohled minimálně v řádku není datum, chybí odeslaná čísla
spojení, přijatý report je s mezerami společně s přijatý číslem.

Zkoušel jsem deník znovu nahrát a server mi napsal

Za 0 sekund zpracováno 1 souborů, vloženo celkem 0 spojení.

Stejná hláška se musela objevit i vám, když jste to nahrávali.

Jaký SW používáte? Nebo jak jste vytvářeli ten EDI formát?

Pokud mi pošlete správný formát do pátku se stejnými QSO tak ho zařadím
do vyhodnocení.

73 Honza, ok1vao