[Ok_vkv_list] Prosba.

VÁCLAV NĚMEČEK ok1rh na tiscali.cz
Pondělí Březen 13 16:12:29 CET 2023

Ahoj,

 mám prosbu. Pořídil jsem si nové "železo" (HP Probook 450) s Windows 11, a nedaří se mi tam přidat Ubuntu 22.04. Vypálený .iso mám na flashce a v rozděleném harddisku noťase se objevilo 13.6 GB prostoru pro Ubuntu.
 (Dokonce se ten sektor jmenuje Ubuntu 22.04).

 Nicméně  neobjevuje se mi po zapnutí nabídka, ve kterém OS chci pracovat a do BIOSu se mi také nedaří dostat. Pokaždé mi po zapnutí skočí rovnou Windows 11. Potřeboval bych ten dualboot po zapnutí.

 Prosím o radu. (OK1UHU je po smrti, tak mi snad poradí někdo jiný).

 Díky Venca OK1RH

 P.S.: Na tomto noťasu, co nyní píšu, to šlo bez problémů, ale tady mám Windows 10.

 --- http://klikni6.tiscali.cz