[Ok_vkv_list] Předběžné výsledky z Polního Dne, VHF, UHF a A1 závodů z roku 2012

vkvzavody na crk.cz vkvzavody na crk.cz
Neděle Leden 15 16:36:24 CET 2023

Ahoj Zdeňku,

Na webu vkvzavody.crk.cz bylo zjištěno, že z důvodu sdílení procedury
kontroly značky s KV závody byly zneplatněny spojení s UA a EW
stanicemi. Toto bylo opraveno v průběhu termínu sběru deníku a tím u
stanic, které nahrály deník později byly tyto spojení již automaticky
uznána. Všechna taková spojení pokud u nich nebude jiná chyba budou
uznána.

73 Honza, ok1vao