[Ok_vkv_list] Dotaz pro uživatele sat XW-3

OK1VOF Alex ok1vof na gmail.com
Čtvrtek Leden 6 12:31:14 CET 2022

DR OMs,
zeptam se jestli máte někdo zkušenost s provozem přes sat XW-3 (CAS-9).
Povedlo se mi jedno QSO na nový rok, a nyní z XW-3 slyším jen telemetrii,
provoz ne. Na webu
https://www.amsat.org/status/index.php
sice je vidět status ale jen do 2.1. a nyní už nejde ani zadat info o
poslechu - v nabídce satelitů XW-3 není.
A ještě při pokusu zadat QSO via XW-3 do LoTW  mi to při podpisu ADIFu
hlásí chybné jméno satelitu a to jak pro XW-3 tak i pro CAS-9.
Nemáte někdo nějaké informace co se s XW-3 děje, kde mi příp. něco uniklo?
Dík za info a
--
73 de
Alex OK1VOF / OK4AS