[Ok_vkv_list] OK2BDS SK

Karel Odehnal odehnk na seznam.cz
Pondělí Březen 22 19:37:21 CET 2021

Přátelé a kamarádi,

v sobotu 20.3.2021 zemřel na komplikace s COVIDem Ludvík Kouřil, OK2BDS
z Třebíče.

Ludva se věnoval hlavně provozu na VKV. V 60-tých a 70-tých letech byl
velmi aktivní z TV vysílače na Javořici

a dosahoval velmi dobrých výsledků. Byl dlouholetým předsedou a VO
Třebíčského radioklubu OK2KAJ.

Společně s kamarády z radioklubu organizoval v Třebíči i VKV semináře,
některé sborníky určitě dodnes najdete.

Po odchodu do důchodu se řadu let společně s OK2BST (SK) věnoval mládeži
v kroužku elektroniky při DDM Třebíč.

Na VKV byl aktivní až do konce svého života. Mnozí s ním jistě máte
spojení na 70cm a 23cm,

kde byl k zastižení v každém provozním aktivu a velkých VKV závodech. Já
jsem se s ním poznal v roce 1994, kdy jsem

se přestěhoval do Třebíče. V mých začátcích mě byl rádcem a učitelem a
vždy byl ochoten podat pomocnou ruku, jak radou,

měřením, či inkuratním materiálem.  V posledních letech se kromě
vysílání věnoval i leteckému modelářství,

kde byl také poměrně úspěšný.

Naposledy jsem se s ním viděl před měsícem, než zavedli totální
lockdown. Měl ještě plno plánů do budoucna a byl

i v této době plný optimismu, tak jako po celý život. Bohužel osud chtěl
jinak...

Kdo jste ho znali, vzpomeňte si na něj.  RIP Ludvo

Za všechny Třebíčské radioamatéry  Karel OK2ZI