[Ok_vkv_list] Polní den mládeže 2021

vkvzavody na crk.cz vkvzavody na crk.cz
Čtvrtek Červenec 22 14:01:47 CEST 2021

Ahoj Jirko,

díky za připomínku. Deníky, které je možné vidět na webu jsou kopií
zaslaných deníků a ručně jsem z nich kvůli GDPR vymazával informace o
věku, případně datu narození operátorů i jejich jména. Originální deníky
jsou uloženy. Takže je to obráceně, v deníku OK1KNG jsem to přehlédl a
ještě to vymažu. Deník ok1jc přeřadím do check.

Nechceme nikoho odrazovat od závodění, naopak. Na druhou stranu nechceme
ve výsledkové listině v závodě mládežníků staré operátory.

V letošním roce jsem kontaktoval e-mailem většinu těch, kde nebyl uveden
věk operátora e-mailem, aby to doplnili, s tím, že když nebude věk
operátora doložen následným e-mailem tak bude deník přeřazen do check.

73 Honza