[Ok_vkv_list] YO SHF Marathon log exchange

Miloslav Hakr mail na hcsradio.cz
Pondělí Březen 30 16:02:21 CEST 2020

Kolegové, upozorňuji na zkušenost z loňského roku. Poslal jsem deník z
Provozního aktivu do YO vyhodnocení a výsledek byl takový, že nám
(OK1KZE) poškrtali asi 80% spojení. Na dotaz, co je v nepořádku, jsem
dostal odpověď, že striktně vyžadují deníky a všechna spojení, která
nelze ověřit v deníku protistanice, škrtnou. Je jasné, že málokteré
spojení, která dělají OK stanice, mohou ověřit v deníku protistanice,
protože deníků z OK mají jenom pár. Po této zkušenosti jsem jim denky
přestal posílat, protože nestojím o to, aby naše značka visela na
internetu ve výsledkové listině s chybovostí 80%. Nechceme, abychom
vypadali jako když jsme buď podvodníci, kteří si vymýšlejí spojení, nebo
hlupáci, kteří mají 4/5 spojení špatně zapsaných. Na otázku, proč to tak
dělají, mi přišla odpověď, že se objevily podvody s vymyšlenými
spojeními na straně YO stanic, tak přistoupili ke 100% ověřování spojení
s unique škrtají.

73 OK1VUM

S pozdravem / Best regards,
Miloslav Hakr