[Ok_vkv_list] VKV log robot chybová hlášení

Zbyněk OK2PIN ok2pin na post.cz
Čtvrtek Březen 12 08:10:36 CET 2020

Ahoj,

nahrával jsem deníky z 1. subregionálu a robot mi píše chybová hlášení bez
jakýchkoli detailů. Jak mám zjistit co je špatně? Viz přílohy.

"Z deníku bylo vyřazeno 1 QSO z celkového počtu 206" - KTERÉ QSO? PROČ BYLO
VYŘAZENO? Proč tyto informace robot tají?

"Při nahrávání deníku došlo k chybě, zkuste to prosím znovu." K JAKÉ CHYBĚ?
Proč robot nenapíše detaily?

Strukturu EDI souborů souborů znám dobře. Něco jsem i naprogramovat. VKV
robot je uživatelsky nepřátelský. Kdybych klukům z kolektivky neslíbil, že
deníky pošlu a narazil v robotovi na takové odpovědi, ani bych nepsal tento
email, ani bych se nepoukoušel hledat řešení. Prostě bych deníky neposlal.

Moje otázky zní:

- Proč robot jasně nenapíše, o jaké chyby se jedná? To je přece zcela běžná
věc, často s nápovědou správných příkladů. (Tak nějak naivně předpokládám,
že pořadatel a vyhodnocovatel má zájem o deníky a bude mít snahu závodníkům
poradit a pomoci.)

- Dojde někdy k nápravě? Pokud ano, kdy?

Nevím, komu přesně to mám adresovat, tak zkouším tady.

73! Zbyněk, OK2PIN