[Ok_vkv_list] OK Maraton.

VÁCLAV NĚMEČEK ok1rh na tiscali.cz
Středa Březen 4 13:23:20 CET 2020

Zdravím všechny soutěžící amatéry, a chtěl bych Vás pozvat do celoroční soutěže "OK Maraton", která poslední léta poněkud "uvadla". Byl jsem pověřen Radou ČRK, abych tuto soutěž vyhodnocoval. Rád bych ji pozvedl na úroveň "staré slávy", a tak Vás tímto zvu k účasti, i třeba jen s malým skórem.

 Soutěž byla a je určena především pro mladé a začínající amatéry, ale je potřeba, aby v soutěži byli i zkušení operátoři, aby Ti mladí se měli s kým porovnat, a snažit se dosáhnout jejich výsledků

 Podmínky budou uveřejněny v Radiožurnálu 03/2020, jak mi slíbil Roman OM3EI, *ale budete potřebovat formulář*
. Ten Vám mohu poslat e-mailem, (popřípadě s podmínkami, pokud nechcete čekat na časopis).

 Zájemci napište mi na e-mail:

 ok1rh (at) tiscali.cz.

 Formulář je v tabulce .xls, a vše si sám spočítá. Další dva listy jsou vzory, jak tabulku vyplnit.

 Děkuji za účast a budu se těšit

 73! Venca OK1RH
 --- http://klikni4.tiscali.cz