[Ok_vkv_list] Všeobecné podmíneky závodů na VKV - diskuse - čas

Jiri Sanda sanda na jimaz.cz
Čtvrtek Duben 25 12:36:48 CEST 2019

Láďo, Mílo,

to za lomítkem je celoevropské, protože někdo dává /P ale je /4 nebo
říká /4 a napíše /p atd.... to má logiku.

Například DL mají kontrolu času a pokud oni vyhodnocují VHF/UHF škrtají
spojení, které my neškrtáme.

Já neříkám, že to má být 10 minut, já si jenom myslím, že to má být
kvantifikováno - že to nemá být takto neurčitě stanoveno. Pokud je
rozumný důvod, aby to bylo více budiž, něco navrhněte......

73 !

Jirka