[Ok_pell-mell] [ok_list] Radio a valka na Ukrajine...

ok1wq na seznam.cz ok1wq na seznam.cz
Neděle Únor 27 14:16:20 CET 2022

Muzes si udelat obrazek treba tu, je to takvej souhrn (nejen)tweetu z celyho
sveta.

[živě] /r/WorldNews Live Thread for the Russian Invasion of Ukraine (reddit.
com)(https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs/)

nejrychlejsi zpravodajstvi ma asi Nexta https://twitter.com/nexta_tv?s=20&t=
YeqQKzv8NQ5ss4lu17ETkA

A propo, Anonymous si tu gratulaci fakt zaslouzi, pres 300 stranek down je
slusnej vykon ;)  https://twitter.com/YourAnonTV/status/1497846153660014593?
s=20&t=47JpSu7r1tLIP60amlusOA

Nicmene, ja jsem treba zvedavej na zitrek az se otevrou financni trhy, uz
ted Rusove jedou slusnej run na svoje banky ve snaze vybrat hotovost. K tomu
odstrizeni od SWIFTu, zmrazeni rezerv jak v dolarech tak v eurech a k tomu
vsemu se jim na ty Ukrajine ten blitzkrieg nejak nedari a stoji je to
obrovsky prachy, takze misto aby se stahli udelaji co? Spravne, zacnou
vyhrozovat jadernou valkou :/

At si kazdej udela obrazek sam, zijeme v dobe internetu a informaci (a i
dezinformaci) je k dispozici spousta.

--
73!

Vlada OK1WQ