[Ok_pell-mell] [ok_list] Zákaz radioamaterského vysílání na Ukrajině.

ok2pdn na volny.cz ok2pdn na volny.cz
Pátek Únor 25 17:43:12 CET 2022

Mám za to, že současná vláda "národní fronty" vznikla hlavně proto, že lidi volili proti vládním stranám a každá volba proti něčemu či někomu je špatná volba.
vy 73
Josef, ok2pdn

> Od: "kj" <kj na marcon.cz>
> Komu: ok_list na lists.crk.cz
> Datum: 25.02.2022 11:47
> Předmět: Re: [ok_list] Zákaz radioamaterského vysílání na Ukrajině.

To si musí každý sáhnout do svého svědomí.

 U nedávných voleb byla slušná šance se tomuhle všemu do značné míry
 vyhnout. No a kdo jste volili některou ze složek Národní Frony, teď
 nefňukejte a buďte rádi, že vůbec smíte ven z baráku i bez SMSky.

 73, UHU