[Ok_pell-mell] [ok_list] Názory a pieta

ok2pdn na volny.cz ok2pdn na volny.cz
Středa Leden 6 14:23:36 CET 2021

Tak s tím se dá souhlasit - i já jsem tu měl v blízkém okolí dvě obyčejné hospody, ale s velmi dobrou kuchyní - jedna vyloženě s domácí.
Poněkud to řeší ty krabičky, ale i tak se to muselo doma v mikrovlnce přihřát. A není nad točené pivo k obědu ...
Teď nikam nechodím - "znepohybnil jsem se" zlomeninou, ale XYL je vynikající kuchařka a tak si nestěžuji.
Tož všem přeji, ať se jim ten prevít vyhne ...
vy 73
Josef, ok2pdn

> Od: "Karel Julis" <kj na cuni.cz>
> Komu: ok_pell-mell na lists.crk.cz
> Datum: 06.01.2021 14:08
> Předmět: Re: [Ok_pell-mell] [ok_list] Názory a pieta

Bédo, to nejsou žádné "drahé výběrové hospody", kritériem není cena, ale zkušenost. I v luxusní high society restauraci dokážou občas servírovat takové blafy, že by to ani prase nežralo. Oba s partnerkou (OK1IVA) pracujeme, takže polední hospoda je prakticky nutností. Večer, samozřejmě, dobrá domácí strava :-)))

 Já ale mám na mysli kvalitní restaurace s poledním meníčkem za max. stovku, ale s ověřenou kvalitou. To žádný luxus není. Mne nikdy nebavilo lézt mezi všechny ty okázalé ptakopysky a krávy do luxusních restaurací.

 Tolik na vysvětlenou

 UHU

On 1/6/21 2:01 PM, ok1doz na seznam.cz <ok1doz na seznam.cz> wrote:Cerstve jidlo na taliri mam, xyl veri, to mrazene jako zaloha. Pisou ze mrazene jidlo je stravitelnejsi a pro cukrovkare tolika nezatezuje....Z duchodu 15000 a zena 11000 bysme asi po vyberovych hospodach dlouho na obed a veceri nechodili.
 --
 73 Beda OK1DOZ

 ---------- Původní e-mail ----------
 Od: Karel Julis <kj na cuni.cz> <kj na cuni.cz>
 Komu: ok_pell-mell na lists.crk.cz <ok_pell-mell na lists.crk.cz>
 Datum: 6. 1. 2021 13:48:40
 Předmět: Re: [Ok_pell-mell] [ok_list] Názory a pieta
Čerstvé jídlo na talíři je čerstvé jídlo na talíři. Tak je, mimochodem, také nejzdravější.

 Pokud Ti stačí krmení rozmrazenou siláží, přeji dobrou chuť.

 Já navštěvuji takové restaurace, kde se dělá jídlo přímo na místě a z čerstvých surovin. Mám už vytipovanou síť restaurací, kde jím - a nejspíš skoro všechny skončí na Blatného hysterii, nepřežijí finančně.

 Objektivní fakta o očkování jsou taková, že smrtnost přímo na CoV je hluboko pod promile, zatímco nebezpečí vážných nežádoucích následků očkování je někde kolem 3%. Takže možbá "říkají", ale lžou, jak když ČT vysílá. Doporučuji, např., povídání Prof. MUDr. Evy Sykové, DrSc, FCMA - světově nejcitovanější české vědkyně o možných následcích onemocnění a očkování.

 Navíc, technologie mRNA (Pfizer, BioNTech) není vůbec vyzkoušená a může přinášet i velmi zpožděné negativní reakce. Klidně i po letech. Proč myslíš, že tak forsírují "jakobyže ochranu" starých lidí? Protože u nich se případná pozdější úmrtí či těžká onemocnění na dlouhodobé následky očkování tiše schovají v přirozené úmrtnosti. U mladých zdravých lidí by to bylo příliš nápadné.

 No a dělat si ze starých lidí pokusné krysy ... pardon, ale na to já žaludek nemám.

 Proč raději neléčí staré staré lidi klasickými, leta vyzkoušenými a bezpečnými metodami, tedy chlorochinem, isoprinosinem a vitamínovým přehlcením? A mladým, u nichž je z principu nebezpečí již samotné infekce pod procento (tedy predikovatelná smrtnost kolem deseti ppm), nedají pokoj vůbec?

 Prachy, prachy, prachy.

 Hezký den
 Karel UHU