[Ok_pell-mell] cookie ?!

Mirek ok2cv na seznam.cz
Středa Květen 29 11:01:12 CEST 2019

GD DR OMs = Prosím o radu, zda se něco dá udělat, aby se mi při čtení na
internetu stále dokola nezobrazoval stupidně kretinní oznam, že cookie jsou
pro mou spokojenost a jestli rozumím, že bez cookie nelze žít, jestli
souhlasím, že cookie usnadňují cokoli a jestli přijímám...atd. Stále dokola,
dokonce jdu-li poslat e-bankou peníze, tak se mi tato hovadina znázorní
během operace až 4x. Je nějaká možnost, nebo alespoň naděje, že tyto
idiotské oznamy lze nějak softwerově  vyanulovat? = NW QRU = TNX ES VY 73 =
M.