[Ok_pell-mell] doplněk + upozornění na dosud nepublikovaný diplom

Jiří Peček j.pecek na email.cz
Středa Květen 8 16:19:38 CEST 2019

     Zajímavé diplomy ještě jinak.

          V jednom se svých předchozích příspěvků jsem mluvil o propojení
klubu Dolphins s telegrafním klubem R-CW-C . V podstatě vše co je tam řečeno
platí,

ale poněvadž jsem se chtěl seznámit i s dalšími aktivitami a diplomy
„Delfínů“ poté, co byla změněna i forma jejich stránek, prohlédl jsem si
všechny hezky seřazené a mezi jinými jsem objevil také to, že i série
„Putování Ruskem“ je vydávána nejen elektronicky prostřednictvím R-CW-C
klubu za CW spojení přes jejich diplomového „robota“, ale za jiné druhy
provozu – včetně spojení MIX i podáním klasické žádosti na adresu manažera
Dolphins klubu a to při splnění dalších podmínek které u diplomů Dolphins
klubu platí. Tou hlavní odlišností je, že za všechny uvedené diplomy se
platí – sice je to suma nepatrná (40 centů pro nečleny, 20 pro členy klubu
za každý vydaný diplom, který Vám přijde ve formě .jpg nebo .pdf file na
adresu, ze které byla posílána žádost)! Nejlíp je, když zašlete např.
dvoudolar nebo dvě jednodol. bankovky (způsob jsem popisoval několikráte),
přeplatek bude použit pro další žádosti – evidence je precizní a funguje
perfektně. Sám mám již několik

jejich úplných sérií, zajímavé jsou např. série  slovanský horoskop, kozácké
hodnosti, ruští admirálové, slovanské svátky a řada dalších (viz http://drc-
sochi.ru/(http://drc-sochi.ru/) ). Můžete se také přihlásit předem za člena
a máte 50% slevu (a členský diplom zdarma – HI). Předchozí informace jsem
měl pouze ze stránek R-CW-C klubu, takže sorry za neúplnou a nepřesnou
informaci ….

     Následující podmínky nového diplomu jsou poněkud problematické (a
najdete je opět jak stránkách jak R-CWC klubu, tak Dolphins klubu, podle
toho zda žádáte za spojení CW nebo i za jiné druhy provozu). V principu se
jedná o diplomy vydávané za různé počty spojení s „námořními“ lokátory. Tu
problematičnost vidím v tom, že (alespoň podle vlastní zkušenosti) málokdy
svou polohu „dobrovolně“ stanice na lodi udává – obzvlášť pokud se jedná o
plavidla související s některou z armád…. Další je poněkud problematické
započítáváni spojení i se stanicemi, které mají QTH na pevnině, pokud
alespoň část území jejich lokátoru zabirá i mořskou hladinu. Platí spojení
od 20.3.2013, což je datum založení klubu….  Název diplomu je uváděn pod
zkratkou WMGA, česky „Pracoval s mořskými lokátory“. Vydává se buď jen za
CW, nebo za jiné druhy provozu (digitální všechny jako DIGI) i jejich MIX.
Zájemci si budou muset poněkud pohrát s podrobnou mapou ….   Základní diplom
je za 5 lokátorů, další za 10 a pak je možno žádat o další vždy když přibude
nových 10. Nevyžaduje se potvrzení QSL lístky.  Na další podrobnosti Vás
odkazuji na originál podmínek, máte je tam i v anglickém překladu.

                                                     QX

--
Ing. Jiří Peček,
Riedlova 12, CZ - 750 O2 PŘEROV,