[Ok_pell-mell] [ok_list] Wofram alpha a decibely :-)

Karel Julis kj na cuni.cz
Čtvrtek Červenec 25 15:06:44 CEST 2019

Nevím, nevím.

Ale možná máš pravdu, Bedřichu.

Já jsem už v podstatě přestal závodit úplně, protože mi při práci operátora počítač překáží a odvádí pozornost. Což mne rozčiluje. Rád si zajímavé spojení užiju, nejsem QSO robot. Navíc neuvěřitelný bordel v deníkových formátech, kdy není v podstatě žádná závazná forma obsahu. De facto co závod, to určité nářečí nějakého takovéhoto diletantského formátu v době, kdy se již běžně používá plně přizpůsobovatelné XML. Neníním se po každém závodě věnovat alchymii s formáty deníku.

Dalším faktem je to, že drtivá většina deníků je pro Mikrosoft. Zrovnaletos slavím dvacáté výročí stavu "100% bez mikrosoftu", a to jak na serverech, tak na stolních počítačích. Nemíním si kvůli deníkům pořizovat (a hlavně udržovat) windows. Ano, jsou deníky i pro Linux (nebo BSD), ale vím jen o jediném dobrém.

Videohra FT8 je kapitolou sama pro sebe. Chvíli jsem to provozoval a když jsem to viděl, ani jsem nezprovozňoval vysílací cestu. Hrát hru na počet modrých chlívečků by mn nebavilo vůbec.

Takže si občas zajdu zavysílat s nějakou kolektivkou, občas si zajedu nějaký závod pro radost bez deníku, tu a tam nějaký ten random na KV ... mně to stačí. Ostré lokty přenechávám těm, kteří je chtějí mít. Já nemusím.

73, UHU