[Ok_pell-mell] [ok_list] Slavnostní uvedení P. Josefa Ptáčka, OK6AD, do Kolegiátní kapituly Nanebevzetí Panny Marie.

OK1HH frantisek.janda na gmail.com
Sobota Duben 13 08:47:12 CEST 2019

Není. Asi stejně jako není třeba členství někde k vysílání na
radioamatérských pásmech. Členství někde se hodí k úplně jiným věcem.
Navíc: víra je naprosto abstraktní záležitost, církve, spolky a jednotlivci
jsou naopak konkrétní.
Doufal jsem, že alespoň jeden odstavec ateisté přeskočili. Nestalo se a
případně připomněli z kontextu vytržené události, o nichž jsem se
pravidelně dozvídal v letech mezi Únorem a Sametem. I tak děkuji!
73
Franta, OK1HH